Sneak Peak - Chapter 10

 

”Du har inte varit riktigt ärlig mot mig, om dig själv.”

Jag tittar frågande på henne, men kan inte riktigt tyda på vad hon vill komma. ”Om vad?”

”Dig. Du har inte berättat sanningen om dig.” Gormar hon sammanbitet och lägger benet över det andra.

”Jag förstår inte snackar om, kom till saken bara så jag hänger med.”

Rebecca suckar ljudlöst, hon känns som en helt annan person. ”Du..du är ju Justin Bieber? Popstjärnan, flickidolen, killen med miljontals fans. Varför har du inte sagt något innan?”

Fan. ”Jag visste inte hur du skulle ta det..”

”FYI, så tar jag inte det speciellt bra. Kommer jag bli förföljd av paparazzis eller mordhotad av dina fans?” Hon låter helt ursinnig när hon viftar med händerna. ”Förstår du inte vad du dragit in mig i?”


 

I detta kapitel kommer jag skriva från Justins perspektiv för första gången, så får ni följa med i hans tankar och liv. Tyvärr kommer dock inte kapitlet först än på Onsdag eller Torsdag. När ni nu läser detta befinner jag mig i London och kommer då hem på Onsdagen. Vi hörs tills dess! x


Kommentarer
Postat av: amanda

OMG!!längtarrrrr *_*

2014-04-20 @ 13:33:45
URL: http://bizzlestory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback